Σελίδες

Σάββατο 17 Απριλίου 2010

1896 .. ο Δημήτρης Μάτσαλης και η πρώτη πράξη Αναρχικής βίας στην Ελλάδα..

3 Νοεμβρίου 1896 .. από την απολογία του τσαγκάρη Δημήτρη Μάτσαλη
"..ότι έκαμα το έκαμα χάριν της Ιδέας. Κανένας δεν με έβαλε. Μόνος μου ενήργησα. Φονεύσας δεν απέβλεψα εις τα πρόσωπα , αλλά εκτύπησα το κεφάλαιον. Είμαι αναρχικός και οι αναρχικοί είναι είναι υπέρ της βίας. Οι σοσιαλισταί είναι καταγέλαστοι, θέλουν να επιβάλουν τας ιδέας των  τους με πειθώ, ενώ εγώ ως αναρχικός είμαι υπέρ της τρομοκρατικής βίας.."
--------------------------------
από το βιβλίο του Κορδάτου "η ιστορία του εργατικού κινήματος στην Ελλάδα"
( .. ωωχχ εκδηλώθηκα .. εχω και εγω βιβλία στο σπίτι , καθώς και ξυπνητήρι και κράνος.. και βαλιτσάκι με εργαλεία.... ίσως με σώσει ότι δεν έχω 120Κ€.. αλλά  πάλι ..άμα θέλει ο "σκηνοθέτης"  .. όλα γίνονται )

Δεν υπάρχουν σχόλια: